Bibik Aku Nak Kahwin (2014) Telemovie Astro Maya HD



Telefilem ini mengisahkan Mila bt Melan yang setiap kali merancang untuk berkahwin gagal. Ada sahaja dengan seperti calon suaminya mati mengejut, suami orang dan macam-macam hal lagi. Kerana kecewa Mila akhirnya bawa diri menjadi orang gaji di rumah Khalid atas bantuan Ajis . Khalid dan Zaiton menpunyai 2 orang anak Joe dan Sofea. Zaiton mempunyai butik pengantin dan dia seorang wanita yang ’ gila kerja ’ . Khalid terpaksa memikul tanggungjawab menjaga menjaga anak-anak bila Zaiton tiada . Kehadiran Mila mula dicuriga pada Khalid kerana dilihat Khalid seperti suka pada Mila.

Hampir 6 bulan bekerja Mila mendapat panggilan dari ibunya ada orang ingin meminangnya. Mila teramat gembira, Joe dan Sofea sedih kerana selepas ini mereka terpaksa berpisah. Mereka telah ’ make over ’ Mila dengan menukarkan penampilan sehingga Zaiton sangat terkejut melihat penampilan Mila.

Apa akan terjadi selepas itu? Telefilem ini semestinya menarik dan penuh dengan adegan yang lucu yang pasti membuat anda terhibur menontonnya.

Pelakon : Didie Alias, Hairul Azreen, Nabila AF, Roy Azman, Zarina Zainuddin, Michael Ang, Mak Wan, Kak Emma, Mama Shida    
Download Link: GO4UP




Back To Top