Kasih Berbisik (2014), TV3


Mengisahkan sebuah cinta tiga segi yang bakal membongkarkan rahsia-rahsia silam Imran yang selama ini menyembunyikan perkahwinan keduanya dengan Sulastri di Indonesia daripada isteri pertamanya, Nora.












Tayangan: TV3
Siaran : Mulai 1 Oktober 2014 setiap Rabu jam 9 malam
Jumlah Episod: 13
Status: Tamat

Tonton

Episod 1 Episod 2 Episod 3 Episod 4 Episod 5
Episod 6 Episod 7 Episod 8 Episod 9 Episod 10
Episod 11 Episod 12 Episod 13

Download

Episod 1 Episod 2 Episod 3 Episod 4 Episod 5
Episod 6 Episod 7 Episod 8 Episod 9 Episod 10
Episod 11 Episod 12 Episod 13

Sinopsis Kasih Berbisik
Berlatar belakang metropolitan Singapura, kehijauan panorama di Malaysia dan suasana eksotik Bali, Kasih Berbisik adalah kisah klasik cinta yang tidak kesampaian dan persahabatan yang menjadi keruh. Drama ini berkisar kehidupan Imran, seorang arkitek Singapura yang pergi ke Bali untuk bekerja tetapi menemui cinta hatinya, Sulastri, seorang penari Bali. Imran menyimpan rahsia perkahwinannya dengan Sulastri daripada isteri pertamanya, Nora. Setahun kemudian Sulastri melahirkan bayi perempuan bernama Eka.

Pada masa yang sama, Dharma, bekas teman lelaki Sulastri, telah bertekad untuk memilikinya semula walau dengan apa cara sekalipun. Perasaan dendam yang membara menguasai diri Dharma apabila mengetahui Imran telahpun mengahwini Sulastri dan merahsiakan perkahwinan pertamanya daripada Sulastri.

Pelbagai peristiwa yang tidak dijangka dan rahsia silam yang menyusul pasti akan membuatkan para penonton tidak lekang menonton drama 13 episod ini.

Pelakon: Remy Ishak (Imran), Nurul Aini (Nora), Demmy Febriana (Sulastri), Keith Foo (Dharma), Tasha Shila (Tina), Nick Mikhail (Andi)
Back To Top